20 apr. 2010

Madalina Draghici

Am aflat despre ea din intensa campanie de promovare a noului serial al trustului Media Pro în care are rol principal. Nu pot sa zic ca mi-a atras foarte mult atenția pana sa o vad invitata la o emisiune TV. E foarte frumoasa si la prima impresie extrem de ambitioasa. Am cautat poze și informații despre ea pe google; din păcate nu am găsit foarte multe, dar totuși am dedus ca in scurta ei cariera de model a fost destul de cotata.
Mereu am admirat modelele de talie internațională, pe lângă look-ul de invidiat, poseda și o degajare și o atitudine care noua, nemodelelor, ne lipsește. Cred ca asta face în primul rând diferența, pentru ca fete înalte, slabe și frumoase am mai văzut și pe strada :).
In continuare câteva poze cu Mădălina Draghici:






Lykke Li - little bit



Un comentariu: